En helt vanlig Torsdag?!

Ja det kan man undra! För mig har det i alla fall varit som vanligt. Sen kan man ju börja fråga sig om det verkligen är så här det ska vara varje dag? Men nu är i alla fall installationen (som jag överhuvudtaget inte ens är ansvarig för) klar och alla problem med kassalinjen lösta! Känns fint! Tar lite tid att lära sig när det är någonting nytt men snart kommer vi ju tycka att det gamla systemet är antikt istället...

Just nu längtar jag till helgen när jag på lördag äntligen kommer få träffa familjen Calvo/Lindroth!

Alfonso, Adina, Ehlin och


nytillskottet Douglas! ♥

Ser som sagt verkligen fram emot det! Tänkte ta mig en tur ner på stan och shoppa lite kanske. Vet inte vad än bara ;-)

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0