Tupperware...

...party har jag varit på ikväll! Hemma hos underbara Tessan och hennes underbara Albin! Fick träffa lite härliga brudar och äta mycket goda bakverk!

Och tro nu inte att jag kunde hålla mig från att handla. Det blev en liten julklapp till en liten flicka i familjen. Så därför tänker jag inte berätta vad ;-)

Hann inte med någon prommis nu till kvällen men det kommer ju fler tillfällen till det. Som sagt är det ju beroendeframkallande att gå omkring i friska luften och stilla sin nyfikenhet lite =)

Nu är det CSI som ska få min fulla uppmärksamhet!

Idag är en bra dag! Kram alla

P.S Jag har inte varit på dåligt humör idag. Bara för att jag säger ifrån eller blir arg behöver inte det betyda att jag har en dålig dag. Kanske betyder det att den jag blir arg på faktiskt har gjort fel?! Tänk på det gott folk innan ni kallar mig grinig... ;-)  D.S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0