Therese Åberg!

Idag har jag pratat med min allra bästa vän i Ludvika - Therese Åberg! Men vet ni vad det värsta är? Vi har inte pratat på evigheter... Men på något sätt när vi väl hörs av så är det som om det var igår! Hon gör mig såå glad! Vi försöker (inte tillräckligt dock) att finna tid till att träffas men det är inte lätt att få till det... 



Självscanningen på jobbet börjar sakteliga ta form nu. Ska bli spännande att se hur det blir när det är klart! Och min (och Ami´s) tidningshylla är fortfarande lika snygg! Idag var det en som faktiskt tog kort på den! He he vi är ju bäst ;-)



Jag är lite smått förvirrad för tillfället. Kan berätta att jag i morse när jag gick från gymmet glömde byta skor. Åkte helt enkelt hem i gympadojorna. Det roliga/knasiga är att jag inte upptäckte det förrän jag var hemma i hallen och blev irriterad (på riktigt alltså) över att jag hade knutit skorna (brukar bara hoppa i dom)! Hahaha helt makalöst! Ja ja så kan det bli =)

Nu laddar vi om på nytt och riktar in oss på Grey´s till kvällen. Men först ska lilleman nattas...

Idag är en bra dag! Kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0