Har inget...

...att skriva! Det händer ju ingenting! Eller är det bara jag som missar allt?

Med risk för att vara tjatig så kan jag ju berätta att jag var på gymmet i morse och körde igenom ett av "mina" pass. Fast jag ökade på vikterna idag! På allt... Och AJ vad det redan känns! Men det är ju som sagt det som är meningen, att det ska kännas att man gjort något...


Annars har det varit ganska händelsefattigt idag igen. Tre gånger gick ett, vad vi trodde, brandlarm men det visade sig att larmet till en nödutgång blivit lite felkopplat. Fel siren tjöt när någon öppnade personaldörren via nödöppnaren. Och det var inte bara på kontoret det tjöt utan även i butiken! Pinsamt =D

Nu ska jag laga mat till la familia och sen blir det nog ryggläge en stund tror jag... Och var bara lugn jag sätter mig på cykeln idag också, lite senare bara =P

Idag är en bra dag! Kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0