Få se nu...

Det verkar som om det är tisdag idag! Har inte hänt speciellt mycket. Ombyggnaden rullar på, stöter på patrull här och var men det skulle väl vara konstigt om allt flöt på smärtfritt alltid, eller?! Idag till exempel skulle dom göra hål i väggen till en dörr men där var värsta bärande järnbalken i vägen! Hoppsan! Ska försöka att inte fnissa för mycket (för egentligen är det ju inte roligt... ;-))

Som vanligt på tisdagar så kommer det massor med tidningar och än har jag inte tröttnat på att plocka upp dom! Kan avslöja att det inte bara beror på nya hyllan utan jag tror att mitt sällskap ser till att det blir höjdpunkten på veckan! Me like alot <3

Har inte tränat men dagen är inte slut än. Anders vill till gymmet men min latmask säger att cykeln här hemma är mer passande. Och den där latmasken brukar vanligtvis vinna ;-)


Förhoppningsvis blir jag i alla fall övertygad om att sätta mig på cykeln istället för att inta ryggläge i soffan. Ska ta mig en ordentlig diskussion med mig själv...

Idag är en bra dag! Kram alla



Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken fantastisk bild på masken. Underbar! :)

2010-11-16 @ 20:49:16
URL: http://trasmattans.blogg.se/
Postat av: Ami

Helt klart veckans höjdpunkt! <3

2010-11-17 @ 20:56:03
URL: http://aimeeh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0