Å så va det söndag!

Igår började mitt liv som hockeymorsa! Och jag måste hålla med Eva-Britt (Anders mamma) att det är fruktansvärt jobbigt att som mamma sitta på läktaren och se allt. Du vet sådant där som bara en mamma ser, att fallet gjorde ont eller att rekvisitan som används står åt fel håll - någon kan ju göra illa sig! Akta! Oh! Usch! Neej!

Ja herre Gud hur ska detta sluta? Det här är ju bara början liksom. Själva hockeyn har ju inte ens börjat. Nu håller dom ju bara på att lära sig åka skridskor... Kan nog vara så att jag får hålla mig hemma i fortsättningen. Så hjärtat håller ett tag till ;-)

Nu är det dags att åka och handla!

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0