Vad är det för fel...

...när man inte slutar känna sig så här nere? Försöker verkligen förtränga och låtsas som ingenting (som vanligt alltså) men det är fortfarande lika tungt på jobbet. Hemma är det inga problem ungefär en timme efter hemkomst men dagen efter känns det så fel igen =(

Brukar skylla på pms en gång i månaden (eller två ;)) men det hinner ju inte försvinna förrän det är dags för nästa pms-kärring att titta fram... Idag har jag varit en riktig bitch rent ut sagt. Men jag måste säga ifrån. Tyvärr blir det oftast till fel personer som jag säger ifrån till (dom jag vågar) så det blir ju inte rätt då heller... Och dessutom får jag ju också då alltid kommentarer om hur grinig jag är då så det hjälper ju inte ett dugg. Hatar när folk säger åt mig att jag är sur! För det första så är det så sällan jag är det och jag tycker jag har rätt att ibland få säga ifrån! (Utan att få höra vilken subba jag är)!

Ja ja ni ser väl hur kul det är i mitt huvud just nu... Bitter, bitter, bitter...

Nej nu ska jag ta min son med mig ner till Må Bättre och svettas ut några droppar bitterhet (förhoppningsvis en liter) och ta mig tillbaka till verkligheten där jag trivs och mår bra!

Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Håller du på att bli en bitter*****?? Snälla bli inte det...dom är så dryga! Allt slit och all uppoffring kommer att löna sig, det lovar jag! Se det inte som ett nederlag, att du låter A göra sin karriär, för du kommer att lönas MED den! Och kan det vara så att det som rörs om i grytan nu, gör att du själv måste tänka över vart du är på väg? Du kanske ska göra nått nytt du med?

ja, ja det var kvällens ord från storasysteryster..

Jag älskar dig!

2010-05-24 @ 18:32:45
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är allt annat än en pms-kärring! Bara för att man säger ifrån/säger till betyder inte det att man är grinig. Stå på dig, för du är allt annat än tjurig :)

2010-05-24 @ 18:58:02
Postat av: Ehlin

Man måste få vara bitter, så länge du är medveten om de är de ok (ett tag iaf!!:P) Att vara bitter ligger låååångt inne i våra allas (lindroth´s/strömbom´s) gener. De gäller bara att bryta tränden, vilket är lättare sagt än gjort! Men som sagt man måste få vara bitter ibland!

Förändringar tar ett tag att bli van med, stå ut min älskade moster! Allt kommer bli jätte bra hur de ä blir! Allt negativt har alltid något positivt med sig! Glöm aldrig de :D Puss på re!

2010-05-26 @ 07:24:03
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0