Sjukt mycket...

...att göra på jobbet! Har jobbat 11 timmar idag men ändå känns det som om jag har lika mycket kvar att göra...

Alla tycker att det är så skönt när inventeringen är klar men det är ju då jobbet börjar för mig.. Men det brukar alltid bli bra till slut! Den här gången har jag inte Anders att luta mig mot när jag kör fast med någonting så det är väl kanske det som känns extra tungt...

Anders vill iväg och träna nu i kväll. Jag har inte tränat sen förra veckan... Så det innebär att jag borde följa med. Eller hur?! Mysteriet med att inte vilja träna är fortfarande inte löst. Undrar om det någonsin kommer bli det ;) Jag vet ju så väl hur bra jag mår när jag tränar så vad är problemet!!?? Hehe ingen förändring där i alla fall!

Trots att John Blund hotar med att hälsa på allt för tidigt så är det en bra dag idag...

Kram alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0