Sjuk dag...

Vilken otroligt konstig dag det varit idag. En sådan här dag undrar jag om jag verkligen är administrativt ansvarig eller om jag har någon annan slags konstig tjänst... Har sprungit (bokstavligen) runt med tre olika "tekniker" precis hela dagen. Klockan ett var första gången som jag ens gick in på mitt kontor. Om det inte vore så att jag visste att alla fakturor ligger och väntar på mig så skulle jag tycka att det var jättekul att vara lite allt-i-allo. Men när man inte har någon som helst avlastning med det administrativa så känns det ganska jobbigt...

Har skjutsat tjejerna till fotbollsträningen och ska nu se till att Albin kommer i säng. I kväll kommer Barbro hit och sover över för att jag ska kunna börja tidigt i morgon. Är så tacksam för att hon kan ställa upp eftersom jag för tillfället är "änka" och inte riktigt kan få ihop mina timmar annars... Men vad gör man inte för kärleken ;) Har precis pratat med Anders och han är i alla fall nöjd med dagen. Har fått lära sig massor av nyttiga saker...

Skickar en stärkande kram till Susanne också som verkligen är änka på riktigt och har varit det i ett år nu på fredag. Kan inte ens föreställa mig hur det känns för henne...

Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0