Procordia-änka

Har alltid fått öva på att vara änka genom tiderna. Först hockey-änka sen ICA-änka och nu slutligen Procordia-änka ;) Anders har åkt till Eslöv för att få lite utbildning och genomgång av allt han ska kunna och göra... Jag skulle som sagt ha varit på Hälsoinspiratörs-utbildning men men det kommer förhoppningsvis fler tillfällen (men
int´ e´ ja´ bitter elle´ ;))

Första dagen utan självscanning har flutit på ganska smärtfritt tycker jag. Lite kaos bara när det visar sig att vågarna i fisken och bageriet också är trådlösa och går via de accesspunkter som vi monterat ner... Men det löste sig till slut (tror jag). Får väl höra i morgon bitti hur kvällen varit. Det är ju runt fyra-tiden det kommer som mest kunder...

Måste bara tillägga att jag tycker fortfarande att det är fruktansvärt tråkigt på jobbet. Men det känns inte längre som om det bara är Posan som saknas utan mestadels motivationen. Ja ja har ju känt så till och från förr och det har ju gått över tillslut så det är väl bara att rycka upp sig och vänta ;)

Är ju vilodag idag och eftersom Anders inte ens är hemma så är det inte läge att ändra på det heller. Min underbara onsdag blir också utan gymmet men vad gör väl det. Får ta igen det en annan gång det också... (Men som sagt ja´ e´ int´ bitte´...) Har däremot en fundering på om jag ska ta hjälp av mina underbara döttrar när den underbara sonen somnat och ge mig iväg på en liten kvällsprommis i alla fall. Rensa lite tankar och få lite frisk luft. Behöver det som det känns just nu...

Idag är en dag, bra dag? Tja varför inte? Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0