Hur kan man vara såå trött?

Andra ringningen på tredje(!) larmet fick mig att vakna till (ca en timme efter första larmet) i morse! Galet trött. Tog mig upp (dividerandes i huvudet om jag skulle hinna eller om jag lika gärna kunde lägga mig en stund till...) och kunde inte hålla mina ögon öppna! Ha ha, det måste varit en syn för gudarna! Men jag tog mig i kragen och packade väskan (fortfarande dividerandes om vad jag skulle hinna med...) och åkte ner på gymmet. Blev inte så jättelång träning men jag hann med några kilometer på bandet =)

Har varit en produktiv men fruktansvärt tråkig dag på jobbet. Trodde inte att jag skulle känna så här eftersom jag ändå träffar honom ständigt här hemma men fy fasiken vad jag saknar Posan på jobbet! Ingen som kommer och frågar om vi ska äta frukost, lunch eller bara ta en kopp kaffe. Ingen som kommer och kramar om eller pussar mig på huvudet när jag sitter på kontoret framför datorn och ser bekymrad ut... Men som sagt, det går väl över - snart hoppas jag det är inget kul att känna sig deppig...

Men å andra sidan kom det precis hem en man som längtat efter mig och är jätteglad när han kommer innanför dörren. Och dessutom fick jag den där härliga kärlekspussen på huvudet som jag suktat efter ;) Så det är ju bara att återigen konstatera att det kommer bli jättebra det här! I alla fall på hemmafronten...

Nu blev det här en bra dag! Dags att resa sig och kramas lite. FISH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0