Pralin

Kan bara konstatera att det är skönt med helg =)

På lördagar med Falu Kuriren kommer tidningen Pralin. I den handlar det om tre(?) personer som vill gå ner i vikt och deras coach är faktiskt samma som jag hade på Må Bättre...

Och idag så stod det: Är du trött, sötsugen och lite överviktig? Det kan hänga ihop... Ha ha ja! Det är bara att erkänna att så är det ju! 

Jag rev ut sidan och satte upp den på kylskåpet! Vill av hela mitt hjärta hitta tillbaka till mina goda vanor igen. Jag vet vad jag kan och vad jag vill! Jag vet också att det inte är så svårt som jag upplever det just nu!

Kram alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen!

2010-05-09 @ 14:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0