Bättre och bättre...

...dag för dag ;) Tänk vad det kan hjälpa med att skriva av sig och dessutom få så mycket stärkande kommentarer! (TACK!) Borde kanske startat bloggandet tidigare ;) Förhoppningsvis håller det i sig ett tag nu...

Idag kändes allt helt ok faktiskt. Startade dagen med att INTE försova mig utan pigg(?) och alert åkte jag till gymmet klockan 05.00! Körde igenom mitt styrkeprogram innan jag klev in i duschen och sen vidare till jobbet. Det är en helskön känsla att ha gymmat på morgonen!

Bra dag på jobbet också. Har haft med mig "lära" nästintill hela dagen så det har rullat på i lugn takt... Det känns skönt att veta att någon kommer ta hand om kontoret under min semester och kanske så småningom kunna avlasta mig med vissa sysslor =)

Idag var det öppet hus på Albins "nya" förskola. Det är till hösten dags för honom att börja i 5-årsgruppen på Gul. Madde gick ju där också när hon var 5... Hittade hennes handavtryck på ett draperi som fortfarande hängde kvar innanför dörren. En röd liten hand märkt Madde =D

Har så mycket att vara tacksam för!

Idag är en bra dag! Kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0