Åska

Inte mycket idag. Är fortfarande ensam så träning känns avlägset... Vet ju att jag skulle kunna om jag bara ansträngde mig lite, men å andra sidan så är det rätt skönt med vilodagar också. Inte känna pressen att man måste... Är liksom inte på humör helt enkelt...

Har varit en helt ok dag på jobbet. Mycket att göra som vanligt men helt ok... Har lyckats med bra beslut och kunnat svara på massor av frågor...

Nu var det ett tag sen som American Takeaway fick ett besök av familjen P men idag blev det dags ;) Nu sitter vi alla fyra i soffan och jäser! Åskan mullrar som bara den utanför så en kväll med barnen framför TV:n känns mysigt...

Hoppas bara att det går bra för Anders att ta sig hem. Men det kanske inte ens åskar där... Imorgon kommer han på besök till Maxi. Får träffa honom då om det är så att jag sover när han kommer i kväll/natt. Ska bli intressant att se honom "in action"... Men mig kommer han väl inte ha tid med förstår jag ;)

Idag är en bra dag. Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0