Torsdag 18/3

Okej, hur ska vi få till nån träning idag då? Maken lyser fortfarande med sin frånvaro och motivationen ligger på noll... Ska skjutsa till friidrott klockan sex och då brukar jag passa på att träna efter det men idag är jag ju ensam så det blir svårt, dessutom måste diverse basvaror inhandlas nu. Kattmaten var slut redan i morse men inte kom jag ihåg att köpa det på jobbet så katterna är inte glada kan jag säga...



Nä jag får nog återkomma med resultatet. Men min förhoppning är att kunna smita iväg när gubben kommer hem. Behöver rensa huvudet lite och vad passar då bättre än ett svettigt gym-pass?!

Puss

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Vilken fin blogg du har! Kommer du/ni imorgon? Hälsa familjen! Kramar i massor

2010-03-19 @ 17:58:04
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: Helena

Nä tyvärr hinner vi inte med den här helgen. Viljan finns men inte tiden...



Kramis

2010-03-19 @ 18:35:36
URL: http://posansfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0