Helg!

Jag måste erkänna att sen jag slutade jobba helg och istället köra måndag till fredag så totalt älskar jag helgerna! Har aldrig förr riktigt förstått den där känslan "äntligen fredag" förrän jag helt plötsligt en fredag bara kände ahhh ÄNTLIGEN!!! Knäppt? Javisst men sant så sant... ;-)

I lördags så tog jag med mig hela familjen (nästan) till Gävle för att kolla på hockey. Min systerson Fredrik är andremålvakt i Leksands J18 och dom hade match mot Brynäs. Ibland får vi också äran att få se honom briljera i mål men tyvärr inte denna gång. Vi fick i alla fall se honom vilket är en stor ära i sig ;-) Nu var det ju inte bara vi som åkte dit utan även min mamma, mina systrar, min svåger och fler syskonbarn! Även om vi inte hinner ses så jättemycket under en match så är det helt underbart att få träffas och umgås lite... Dessutom fick vi se en mycket spännande match!

Har snott bilder från min systers blogg, http://katlind.blogg.se

Fredrik i mål under uppvärmningen...

Måste ju också lägga in en bild på min son som dras till sin kusin och hennes kompis som en magnet. Det är kärlek på hög nivå! Albin ♥ Emilia

Japp det var min lördag! Sen var det bara att åka direkt hem och bänka sig framför melodifestivalen eftersom vi är en Taikons-familj så hinner vi aldrig mer än en grej/dag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0