Ahh, ännu en vilodag =)

Har bara jobbat idag. Hinner inte så mycket annat på tisdagarna eftersom jag jobbar till 17! Mycket spring med andra(s) saker har det varit idag. Inte fått mycket av "mitt" gjort. Men men i det stora hela har det varit en bra dag idag =)

Träningsmässigt är det vilodag idag. Hade nog en liten önskan om ett konditionspass men eftersom vi som innebandyföräldrar måste stå i kiosken idag så blev det inte nåt med det. Men jag tycker ju om mina vilodagar och jag känner faktiskt att det behövs också... 



I morgon bitti är det ju upp och hoppa kl 05 och dra ner till gymmet! Har inte bestämt vad det blir för slags träning. Kanske löpbandet?!

Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0