Skolavslutning

Japp då var det dags för Madde att sluta 4:an och Bella att sluta 6:an! Känns jättekonstigt att Bella till hösten går på högstadiet! Men det går inte att stoppa tiden har jag ju upptäckt så det är väl bara att gilla läget ;)


Tog på mig uppdraget att köpa blommor till fröknarna så det fick bli en korg med rosor...

Åkte ner på stan efteråt och inhandlade en träningscykel! Äntligen! Det är ju inte alltid det fungerar att sticka iväg på en promenad och det var ju på en motionscykel som jag började min viktnedgång... Så nu finns det definitivt inga ursäkter!


Det är ju några lyckliga som tar studenten idag också! Vilka minnen som kommer fram när man ser alla skrikande studenter som går student-tåget...


Idag är en bra dag! Kram alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0