Onsdag =

min träningsmorgon såklart! Har inte missat den många gånger... I morse var det nära att jag gick ut på en prommis istället men jag åkte ner ändå. Kom iväg försent så det var ingen idé att gymma så det fick bli löpbandet i 4 km. Därför hade jag lika gärna kunnat gå ute i friska luften men men...


♦♦♦

Fick ett sms i morse som gör att jag väntar med spänning på nästa! Men det verkar dra ut på tiden... Får berätta mer om det senare... Längtar!

♦♦♦

Har fortfarande inte hört så mycket mer om hur det går för svägerskan min, mer än att hon fortfarande är kvar på sjukhus i Linköping. Men det har i alla fall gått någorlunda bra som jag fattar det... Hmm väntar med spänning där också. Återigen; Krya på dig Anna!

En bild från sommaren 2009!

Mycket annat händer inte just nu. Har som sagt tagit semester för att vara med och fira skolavslutningen med tjejerna på fredag men fram till dess så är det jobb som gäller...
För Madde har det absolut värsta hänt i alla fall! En kompis har köpt lika klänning som henne! Aj aj aj, får se hur det blir nu då, om jag måste ila ner och köpa ny eller om jag kan övertala henne att inte gör så mycket ;)

Hur som helst; Idag är en bra dag! Kram alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0