Igång =)

Känns äntligen som att jag är på gång igen! Har skickat ner Anders på gymmet och själv har jag tagit min tredje cykeltur!

Kan säga att rumpan är riktigt öm ;) Inte dåligt att på tre dagar avverkat 3 mil... Det var mer än ett år sedan jag satt på motionscykel sist, så det är bra för att vara jag...

Grattis till Rim som fyller år idag! Den bästa presenten har hon redan fått. Världens sötaste prinsessa kan ingen toppa! Jag hoppas verkligen mamma Rim blir ordentligt firad idag! Love You!

För övrigt är det mesta sig likt förutom att vi fått tillökning i den stora familjen! Får säga välkommen till Alice, ny medlem hos familjen Lindroth i Uppsala!

Bilden är från http://katlind.blogg.se Och eftersom hon är lycklig är jag lycklig! Lycka till!

Idag är en bra dag! Kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0