Fredag!

Äntligen fredag igen! En otroligt uppbokad helg väntar... Vi börjar med att Bella ska börja sälja Aftonbladet, fortsätter med fotbollsmatch (såklart) mot Islingby i Borlänge och sen är det ju för sjutton bröllop! Kvällen avslutas med ett party hos grannen som vi blivit inbjudna till... Och då har vi inte ens kommit till söndagen som är Tildas dopdag!


Ser verkligen fram emot en helg med mycket sällskap!

Är det någon mer än jag (och älsklings-Ami) som tycker Oreo-reklamen är liite konstig? Jag menar Vrid - Slicka - Doppa!!?? Hahaha jag dör av skratt =D


Men säga vad man vill om den, enligt mig, snuskiga reklamen för kakan är ju sjukt god! Med eller utan slick ;)

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Ami

Vriiiiid slicka och sen får du doppa ;)

2010-06-20 @ 17:45:06
URL: http://aimeeh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0