Vad blir det idag då?!

Ingen aning faktiskt! Och kanske är det så det ska vara med semester? Att kunna ta dagen som den kommer istället för att ha en massa måsten!

Igår var det som sagt heldag på stranden och det var vi inte direkt ensamma om.

Det var folk överallt både på stranden och i vattnet! Coolt!

Vi fick inte sällskap på stranden av familia Sjödahl men däremot fick vi besök på kvällen... Middagen innehöll ingen överraskning utan självklart så grillades det fläskfilé =D

En riktigt trevlig kväll må jag säga!

Måste bara gnälla lite också för att visa att allt inte är så perfekt ;) Jag har fortfarande väldiga problem med mina väldiga ben...

Och ja - jag ska ringa! När jag kommer hem...

Men nu återstår att se vad vi hittar på denna lite mulna dag! Busfabriken kanske?!

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0