Skönt med frisk luft!

Idag skulle det bli värsta ovädret med åska och regn! Men än så länge har det inte varit något. Lite regn har det däremot  kommit men inte värsta ovädret som dom varnat för... Men förmodligen så kommer det nu eftersom jag utmanar ödet och skriver det här...

Jag och Madde tog bilen till Tylösand och sprang längs med stranden i morse! Riktigt skönt! Lite kvav luft bara... Madde tog ett dopp i trosorna innan vi åkte hem igen men jag stannade i min kruka ;)

Nu har vi också gjort stan i Halmstad! Perfekt dag för en shoppingrunda... Jag har som vanligt inte köpt något men plånboken är i alla fall tunnare och barnen nöjda ;)

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0