Borde kanske...

...ringa en doktor eller något. Kolla in mitt högra ben!


Har precis mätt. Tre centimeter skiljer höger från vänster! Har alltid svällt på somrarna till och från (mycket vatten och hormoner i kroppen när det är varmt och en viss tid på månaden ;)) Men detta känns löjligt...

Vad göra, liksom?! Det värsta är väl att det inte kommer hända så mycket på vårdcentralen. Om jag ens får en tid...

I övrigt är allt ok! Semestern närmar sig med stormsteg och det rullar på som det ska på jobbet! I morse besökte jag gymmet. Körde mitt vanliga pass och det gick hur bra som helst! Skäms fruktansvärt över att jag inte tränar mer än vad jag gör men jag har förhoppning över att jag kommer igång snart igen. Men just nu är jag glad om jag tar mig dit en gång i veckan...

Imorgon ska jag baka fredagsfikat till jobbet. Tror det blir chokladmuffins minsann...


Eventuellt köper jag grädde och jordgubbar till också! Låter mums i mina öron i alla fall!

Idag är en bra dag! Kram alla



Kommentarer
Postat av: Katarina

Det där känns inte rätt, min kära lillasyster! Nu är det storasyster som talar...Det måste du kolla upp...och kan dom inte hjälpa dig på VC, så prata med en kiropraktor, och se om dom kan göra nått...För så här ska du INTE ha det!

Love you! Do it!!

2010-07-08 @ 06:19:51
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0