Tankar...

Konstiga tankar som dyker upp ibland... Tankar som får fantasin att skena iväg - ibland också åt fel håll tyvärr. Så där så att man skrämmer upp sig själv en aning :/

Idag liksom "knäppte" det till i mitt lilla huvud och det började surra (låta) och jag blev tok-yr! Läskigt var det! Brukar ju vara ganska vanligt att bli yrslig när man suttit på huk eller så men det hade jag inte nu utan det bara kom... Efter en liten stund var det över men den skrämmande tanken dröjer sig kvar - tänk om........

Känner inget konstigt i alla fall, som tur är. Olustigt är ordet...

Annars har det varit en vanlig dag på Maxi. Trodde jag skulle få tidningar att plocka idag men det visade sig att vi fick alla igår så det var bara att snygga till och fylla på lite. Innebar också att jag fick lite mer tid till att hinna med lite på kontoret, så nu är jag nästan ikapp med ica-fakturan...

Var ner på gymmet i morse och det gick inte sådär jättebra. Det var bara jobbigt och segt. Hade dessutom "fel" byxor på mig som inte var följsamma för fem öre så två övningar kunde jag inte ens göra. Hahaha nästan så det var skrattretande... Men jag körde på lite i alla fall och kan nog känna mig nöjd ändå. Men min gissning är att träningsvärken håller sig borta ;-) Det är sådana morgnar som man undrar om man inte lika gärna kunnat stanna hemma i sängen...

Vissa dagar är bättre än andra och idag är en vanligt bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Var rädd om dig!

Och gå hellre till läkaren och konstatera att det "var ingenting" än att det ÄR nått..

Vad ska ni göra under nyår?

Jag älskar dig!

Kram!

2010-12-30 @ 08:41:06
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0