Onsdag igen då

Tjatigt? Ja det kan man säga...

Har varit på stora staden Falun idag. Tjejerna har (förhoppningsvis) hittat det dom ska ha på sig till jul! Och sen hann jag med en tur till systemet också, tror faktiskt att det är första gången som jag går in där för att köpa till mig själv... Vill egentligen inte men å andra sidan så vill jag inte vara nykter på julfesten heller så vi får satsa på något lagom mittimellan ;-)

Det är dags att ta en bild på barnen till julkorten också. Får se om vi hinner med det i morgon. Ska dessutom baka till fredagsmyset i morgon men en bild eller två hinner vi förhoppningsvis med...

Nä nu är den stora frågan: Cykla nu eller sen? Blir nog sen eftersom det är jag som lägger junior i kväll. Inte kul att avbryta för sagoläsning mitt i...

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0