Nästan klar med klapparna...


Hur länge står man ut med att ständigt få små pikar med kritik? Vi får se...



Jag är nästan klar med julklapparna. Köpte för mycket till ett av barnen så jag måste komplettera till dom andra två. Blir ju inte rättvist annars ;-) 

Men det får blir lite småsaker tror jag. Får flanera lite på jobbet och kolla om det finns någonting där... Så istället för två av mina klara så är det istället bara en. Men så kan det gå! Hittade ju så mycket som jag ville ge =D

Är ju kul om det blir många paket också. Albin bryr sig inte direkt om hur mycket allt har kostat. Han vill ju ha många paket. Men ju äldre dom blir så ska det ju helst vara både dyrt och många till antal ;-)

Nu är det återigen slut på helgen! Har fått mycket gjort men har tyvärr inte fått vila upp mig. Får helt enkelt bita ihop till nästa ledighet istället... Bitter? Jag? Nähäädå - inte alls (bara ibland)!

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0