Mycket trevlig kväll...

...med fullt ös (medvetslös för vissa)! Man kan inte påstå att Maxi inte kan släppa loss i alla fall. Det ryktades att KP hade fest i rummet bredvid men vi varken hörde eller såg skymten av dom ;-)

Kan faktiskt avslöja att till och med chefen dansade på borden :P Jag lovar! Har bildbevis...

Önskar att jag kunde räkna upp allt som hände igår men tyvärr så måste det mesta hamna under kategorin "what happens at Maxi stays at Maxi..."

Men i alla fall hade jag sjukt kul! Alltid lika roligt att beskåda vissa spektakel, vadslagning på hög nivå om vem som åker hem med vem och vem som blir fullast! Det bjöds både på högoddsare och självklart massa lågoddsare också! Själv åkte jag hem med elektrikern.... ;-) Hahaha

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Sara eeee-n

Så himla, himla bra kväll. Åh vi måste diskutera allting i lunchrummet nån dag.

2010-12-13 @ 22:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0