Lite VAB idag...

VAB någon timme idag... Han är lite sjuk min son! Ont i huvudet och ont i halsen när han hostar. Men han har inte feber så jag tror att det mesta är pappasjuka ;-)

Men, som han själv säger, kroppen mår bra!!!

Anders var hemma hela förmiddagen och kom till Maxi efter lunch. Ett litet byte skedde ute på parkeringen och vips så var det jag som VABade istället...

Och det är skönt ibland, att bara vara hemma. Tyvärr kommer latmasken till mig när jag är hemma med Albin så soffan har varit välbesökt på eftermiddagen ;-)

Som vanligt trevligt på jobbet. Tycker om mina kollegor väldigt väldigt jättemycket! Dagens roligaste stund var som vanligt i lunchrummet och innehöll ett nytt ord: POAKLETET! Mycket användbart faktiskt... Men det är ju på grund av att ingen vet vad det betyder och det gör ju saken ännu roligare! =D

Vad hade jag gjort på jobbet om inte mina söta medarbetare hade varit där? (Samt en och annan elektriker och hantverkare). Dom förgyller min tillvaro på Maxi! Tack för det!

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: s.en

du förgyller också!

2010-12-16 @ 22:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0