Lite kul(?)

Det är lite roligt med min man just nu! Jag tror att han tycker att det är liite jobbigt med svärmor på plats ;-) Och då även mig! Men det är min gissning... Vi brukar åka ner på gymmet tillsammans på måndagar där han möter upp med Niklas och jag sköter mig själv i ett hörn men idag sa han bara: "är det ok att jag åker och tränar klockan sju?" HAHAHA! Först blev jag faktiskt arg men jag antar att han vill komma ifrån oss kärringar en stund...

Ja ja, älska glömma och förlåta - heter det inte så?! ;-)

Sitter just nu vid vår fina nya dator! Yippie! Lite liten bara, men jag tänker inte klaga =)

Idag är en bra (jag-dissar-min-fru) dag! Kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0