Jul

Det har varit en underbar julafton. Tänkte skriva jul men den är ju inte slut än...

Började lite stressigt med att jag försov mig till jobbet:/ Skulle sen också handla efteråt samtidigt som Anders ringde och berättade att dom ville vänta med att öppna "morgonklapparna" tills jag kom hem följt av frågan: "sååå nääär kommer du hem?" Men sent omsider kom jag hem till julefriden och kunde slappna av.

Julklappsöppning med farmor, farfar, Jonas och Madde kunde sätta igång. Alltid lika kul att se barnen nöjda och glada! Sen var det bara att byta om och göra oss klara för nästa ställe. (Panodil extend och en liten sovstund i bilen till Smedjebacken botade stress-huvudvärken =D)

God mat, mys med familjen, barnen tittar på Kalle, öppning av julklappar, god efterrätt, skype med Ehlin, Alfonso, Adina, Douglas och Delia x 2. Ja i princip och i korta ordalag så var det min julafton! Bella mådde inte så bra med svullna mandlar (kyss-sjukan?) så det fick bli en tidig kväller för familjen P. Väl hemma så blev det Super Mario för hela slanten!!!

Fick prata lite med min pappa också som ringde efter att dom kommit hem från Egypten och tagit in på hotell för natten. 

TACK för alla julklappar och tack för att ni finns i mitt liv!

Idag är en bra (jul)dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0