Dotter nr 1

Har precis skjutsat min älskade och äldsta dotter till tåget tillsammans med pojkvännen David - Känns så där...

Hon ska fira nyår i Vansbro med honom och hans familj - Känns så där...

Men ok...

Som tur är så tycker vi om David, vilket gör att vårt första nyår utan Bella ändå känns överkomligt...

Sådant är livet...

Barnen växer upp och blir stora...

Jag älskar dig, Isabella Pousette <3



Sitter just nu ensam med en mysig katt i knät medan Anders är och spelar poker med någon någonstans. Inget att se på tv tyvärr men jag zappar vidare...


Ser fram emot morgondagen. God mat, gott sällskap = gott nytt år! Kommer skåla in tjugohundraelva tillsammans med min man, två av mina barn, Adel, Erica och kanske eventuellt även Niklas (om han orkar dyka upp). Kommer bli en riktigt kul kväll!

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Näe, jag jobbar inte på nyårsafton, men sen jobbar jag lör-sön (27 timmar!)

Jag har köpt en påse med räkor, så jag ska frossa, alldeles själv! ;-)

Love you!

2010-12-30 @ 21:50:05
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0