Då var det löördag igen =)

Och inte vilken lördag som helst utan julfestlördag! Har med viss bävan sett fram emot denna kväll. Har fortfarande lite funderingar faktiskt. Kunde inte ens somna igår kväll för att jag inte kan bestämma mig. Min chef sa igår "men du dricker ju inte!" och jag svarade bara lamt "jo ibland..." Och hur blir det då idag? Hmm jag vet inte...

Dagen började inte så där jättebra. Gubben och sonen drar ju alltid iväg på hockeyträning varje lördagmorgon men denna morgon så sov dom över! Och eftersom gubben lever för dessa träningar så är han inte så där glad som man skulle vilja att han var när man lever ihop ;-) Men men förhoppningsvis så går det över... Även där blir det ju att luta mot en nykter kväll så jag inte behöver besvära med att fråga om skjuts...

Men dagen kan bara bli bättre eller hur!? Så jag säger i alla fall (i ett försök att övertyga mig själv och er)

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0