Craazzzyyy!

Totally crazy! En som står och styr kön till scannrarna (på riktigt kö till scanerväggen!), en som springer med scannrar från kassan, och tokmycket folk som vill handla = Ica Maxis kundkortskväll! Helt och hållet totally crazy =D

Som tur är så är alla (nästan) väldigt förstående och väldigt glada. Kul att skämta lite med kunderna och få dom att le trots att dom står i kö för att få en scanner... Nu är jag totalt slut i både knopp och kropp vill jag lova!

Har ingen koll på hur det gick försäljningsmässigt men det får jag veta imorgon istället. Alltid lika intressant... Och imorgon gott folk så är det fredag - jag menar FREDAG! Nice!

Nu tänker jag göra kväller. På återseende!

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0