Yoga!

Har tänkt länge att jag ska prova på yoga igen (testade några gånger på gymmix för några år sedan men körde mest Pilates då)...

Har lite svårt att fokusera på mig själv och tänka på ingenting (jag tittar på alla andra och tankarna far mest omkring) men jag tänkte prova i alla fall eftersom jag verkligen tror att det är riktigt bra för både kropp och själ! Det har inte varit några tider som passat (har inte riktigt försökt få ihop det heller!) men nu har det startat ett pass på fredagar 16.30 så nu finns inga ursäkter som passar längre. Eftersom Anders hämtar Albin tidigt på fredagar så kan ju jag (om jag vill) åka direkt från jobbet till yogan... Men nu är det ju också så här att det är inte ett vanligt yoga-pass jag hittat utan ett ashtangayoga-pass på 90 minuter! Fråga mig inte vad det är men det låter inte lätt!

Som tur var idag så var det vikarie och ett "vanligt" poweryoga-pass. Och det var kanske bra att få mjukstarta lite...

Ett ganska bra sätt att avsluta veckan på och få en skön inledning på helgen!

Haha - eller hur!!!?

I morgon är det dags igen -  för loppis alltså! Just nu ser jag inte fram emot ännu en tidig morgon men det brukar ju gå bra när man väl kommit upp. Får se om det är lite fler folk den här gången. Tänker inte göra om det igen i alla fall - känner mig färdig med den karriären ;-)


Idag har vi (eller rättare sagt Bella) besök från Vansbro. Tänker inte säga så mycket mer om det (men han är än så länge både söt och trevlig)...

Hoppas alla får en trevlig helg! Idag är en bra dag. Kram alla

Kommentarer
Postat av: IsabellaPousette

thihi vad bra! :)) vilken tur då också att söt&trevlig är nästan det ända han är! :D <3

2010-08-21 @ 17:44:11
URL: http://isabellapousette.blogg.se/
Postat av: IsabellaPousette

ENDA da ;)) hhaha ! <33<33 :-D

2010-08-22 @ 12:10:26
URL: http://isabellapousette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0