Säter...

Om man inte har något att göra en tisdagkväll (som kanske att sitta i soffan under en filt med en kopp the eller något liknande) så kan man åka till Säter och titta på fotboll i regnvädret! Kul - jättekul... (Men jag är inte bitter ;-))

Men i alla fall så blev det för en gångs skull vinst för tjejerna! Grattis till det! 3-4 till Falu BS mot Säter. En riktigt spännande match med förlängning och allt. Och kallt så in i bengen!

När vi var på match i Insjön i söndags så ramlade Albin ner i en jättevattenpöl så han fick sitta utan byxor på vägen hem och denna gång var inte annorlunda. Han glömde bort att han inte hade galonbyxorna på sig och satte(!) sig på knä i den största vattenpölen han kunde hitta! Ha ha det var ändå rätt kul att se hans (och min) min när han insåg sitt misstag =)

Nu är vi hemma igen och på plats i soffan med filt! Mysigt! Saknas en bara...

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

DU saknas... iallafall i min soffa ;-)

2010-08-24 @ 21:23:29
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0