Procordia-änka - igen

Kanske taskigt för dom som är änkor på riktigt kom jag på men jag menar bara helt enkelt att jag är helt ensam hela veckan... Anders är på konferens i Kungälv och jag och barnen får klara oss själva ända till fredag (eller ja - torsdag kväll om det ska vara rätt och riktigt)...

Men det brukar ju gå bra så det gör det nog den här gången också! Finns ju som sagt dom som alltid är ensamma med sina barn så jag tänker ju inte klaga... Men bara för att jag har turen att ha en man som finns här varje dag för mig så måste väl jag få tycka att det är tråkigt när han inte är här - eller?!

Jaja tog försvarstalet direkt innan någon behövde bry sig ;-)

Har bokat barnpassningen på gymmet åt Albin idag så träningen blir av i alla fall! Skönt det! Blir ju så tråkigt bitter om jag inte "får" träna som jag vill...


Och det lär behövas eftersom Anders bakade cupcakes igår som jag tyckte väldigt väldigt mycket om ;-)


Mums!

Idag är en bra dag! Kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0