Och så var den då här!

Absolut sista dagen på semestern... Har bittert börjat acceptera att verkligheten slår till i morgon ;) Övertalar mig själv att det är bra att komma in i rutiner igen och att kunna återuppta träningen på riktigt ochalltihopadetdär...

Men faktiskt så ser jag i alla fall fram emot att sätta igång och "plåga" mig lite på gymmet efter tre veckors uppehåll! Kommer inte riktigt komma i mina arbetskläder men vad gör väl det?! Gott har det ju varit med all glass och annat onyttigt!

Idag tog vi en riktig familjekväll och intog O´Learys för middag. Mums! Av någon anledning (som kallas popcorn) så är det barnens favoritresturang!

Nu sitter jag i soffan med ångest! Men jag tänker i alla fall starta dagen på gymmet så jag verkligen får känna att jag kommer igång med veckan. Måste komma in i det på positivt sätt och jag vet ju att jag älskar att träna...

Det har i alla fall varit en helt underbar semester. Vi har både vilat upp oss och fått massor gjort. Är riktigt nöjd med det vi har gjort här hemma. Känns fint!

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0