Nu är det fredag - igen!

Skönt!

Fick i alla fall semestern beviljad av snälla bossen C idag =) Tyvärr var min resa samtidigt som deras New York-resa med ledningsgruppen så det var inte populärt men det gick bra ändå. Men dom har ju faktiskt inte ens talat om att dom ska åka bort så det var ju inte så lätt att veta... Men nu verkar det som om det mesta är klart i alla fall =)

Cyklade en halvtimme i morse innan jobbet! Riktigt nice... Måste ju komma i Spanien form nu ;)

I morgon ska vi stå på loppis och försöka sälja alla våra grejer som vi plockat ihop. Får se hur det går =) Vi får även besök av familjen Calvo/Lindroth och det ser jag verkligen fram emot!!! Som planen ser ut nu så kommer dom till Falun på förmiddagen och gör ett studiebesök på loppis och sen far dom vidare (förmodligen tillsammans med mina tjejer) till Lager 157. Och sen hoppas hoppas hoppas jag att vi kan träffas hemma hos oss och äta middag!

Ser fram emot morgondagen (inte direkt loppis-försäljningen i och för sig ;)) ska bli trevligt med besök...

Idag är en bra dag! Kram alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0