Lite nöjd =)

Känner mig klar med lek-/gästrummet! Finns fortfarande några rum kvar att pyssla lite i men det är skönt att ta lite i taget så här efter en och en halv veckas storstädning... Har ju egentligen inte gjort så mycket mer än att rensa bort en massa onödiga saker från skåp och hyllor men det känns som vi gjort massor. Ibland tycker jag inte att det syns att vi gjort nåt (mestadels var ju allt "skräp" intryckt i skåp och lådor) men det känns desto mer! Rummen känns så mycket lättare!

Det här är i alla fall mitt "nya" gäst-/lekrum


För övrigt är jag otroligt glad över att det är fredag i morgon! Ska bli skönt med helg...

Idag är en bra dag! Kram alla



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ledig i helgen?

2010-08-05 @ 22:43:51
Postat av: Ehlin

Va fiiint de blev!! Va duktiga ni varit! <3

2010-08-06 @ 05:12:39
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: Katarina

Åhhhh vad fint det blev!! Vad duktiga ni har varit! Jag kommer gärna och övernattar där! ;-) Ha en bra dag idag, och hoppas helgen blir kanonbra! Love you!

2010-08-06 @ 06:53:09
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0