God morgon sköna söndag

Har för vana att sova länge på söndagar medan min man och son åker på hockey-träning men denna söndag så sitter jag nu här i soffan med en lätt febrig son... Och för ovanlighetens skull (nu för tiden) så är han såå goo! Fick till och med ett leende när jag kom upp till honom =) (annars är det alltid bara pappa som gäller och jag är oftast dum ;-))

Kanske beror det på att jag gick med på att måla hans naglar(!) igår kväll =D

Om vädret tillåter idag och febern inte blir alltför hög så gör vi ett besök på stan där min pappa och bonusmamma står som "station" vid Runn runt-loppet som går av stapeln idag (avslutning på Runn-dagarna)... Dom skulle tydligen servera kaffe/saft och bulle och det är ju aldrig fel ;-)

Idag verkar vara en riktigt bra dag! Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0