Dåligt!

Riktigt uselt att ha blogg och sen inte skriva något ;)

Söndag: Meningen var att tjejerna skulle spela match klockan fyra men motståndarna behagade inte komma så det blev en lätt vinst =) Men sen var det någon briljant förälder som tyckte att en föräldramatch skulle sitta fint... Allt gick i alla fall väl på den (alltid någon som brukar göra illa sig) men sen kom samma briljanta förälder på att vi skulle avsluta med stafett! Men det gick inte lika bra... För en stackars förälder slutade kvällen på akuten med avsliten hälsena! Stackarn... Kanske ska tillägga att jag själv valde att beskåda spektaklet från åskådarplats och det var kanske tur det, annars hade det nog varit fler på akuten ;) Som ni alla vet så är ju det här med lekar inte riktigt min grej...


Måndag: Vanlig dag på jobbet. Det är ju fortfarande semester för vissa så jag har inte börjat med "mitt" jobb riktigt än... Var ner på ett Core-pass på kvällen och kände ganska på en gång att det skulle bli träningsvärk av det =P


Tisdag: Uppe med tuppen och tar en cykeltur (i vardagsrummet). Sen var det heldag på jobbet med uppräkning och tidningar... Efter lite shopping så var jag hemma vid 6... Började känna av träningsvärken de sista timmarna på jobbet och på kvällen var jag nära tårarna (ja - så ont gjorde det!). Men det är ändå lite (bara lite) skönt att känna att det har tagit lite...

Onsdag: Mitt rutinbesök på gymmet flöt på bra förutom att magen gav sig fruktansvärt mycket till känna! Riktigt rejält öm - till och med upp mot revbenen (värst längs med sidan)! Snacka om att vara otränad... Känns bra att vara igång igen men jag tror inte den här träningsvärken är speciellt nyttig. Men det lär ju inte bli lika illa nästa gång hoppas jag...

Slutade tidigare på jobbet eftersom jag bokat in klippning klockan två (enda tiden som fanns). Men jag har redan jobbat in den timmen så det är förhoppningsvis ok... Kan ju i alla fall konstatera att det blev den "vanliga" klippningen denna gång - ser ut som vanligt tycker jag. Men det är kapat hela två cm! Mitt hår växer som ogräs...


Ja det är väl i princip allt för tillfället. Blir liksom inte bättre än så här ;)

Idag är en bra dag! Kram alla

Kommentarer
Postat av: Carolina

Kul och följa din fina blogg. (: hoppas allt är bra, syns när min semester är slut ;) Kram Carolina

2010-08-11 @ 16:54:50
URL: http://caroliinamaad.blogg.se/
Postat av: Ehlin

Va fin du är! Lika vacker som alltid! :D

Va gör ni i helgen? Kramar

2010-08-11 @ 16:59:44
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: Ehlin

Oki, vart e de loppis?! Jag som äääälskar loppisar!! Vi är på väg nu! Kan du ringa mej imorgon(när du har tid) så bestämmer vi träff till i helgen!! <3 kramar

2010-08-11 @ 20:43:54
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0