Städa, städa...

...varje fredag och så varje jul! Som det ser ut här hemma så skulle man kunna tro också att det inte blivit städat här sen jul i alla fall ;)


Anders jobbar som sagt idag så jag och barnen har hela huset för oss själva. Med tanke på hur det ser ut just nu här hemma så är det bara en sak som gäller innan vi kan börja fira påsk; att städa! Usch det är inget kul men skönt när det är klart...

Morgonpromenaden passade jag på att ta innan Anders åkte till jobbet så den är redan avklarad! Halt som sjutton var det idag. Regnet igår har frusit som en fin hinna över hela vägen här uppe på berget så det var inte lätt att hitta halkfria fläckar att gå på... På de ställen som det inte var is så ligger det istället hundbajs. Hundägare kan inte ha mycket innanför pannbenet är min åsikt just nu... Och jag vet att jag inte ska dra alla över en kam men många måste det vara eftersom hela vägen är täckt av bajs och det måste vara en och annan hund som åstadkommit det! Äckligt!

Nej nu är det dags att sätt igång och få ett påskfint hem!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: jag på 10:an

Hej ! Håller helt med dig, ÄCKLIGT!!!Det är inte kul när dom använder min blomkruka som

toalett heller, ha en bra dag. Kram och Glad Påsk !

2010-04-03 @ 08:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0