Skönt med helg =)

Trodde i morse när jag vaknade att det var sista lediga dagen. Men så kom jag på att det är en dag till! Jippie! Heldag i Uppsala igår. Började med lunch på Amazing Thai tillsammans med hela klanen så när som på en person. Jennifer (Tobias tjej) var nämligen bortrest men annars var vi fulltaliga... Det innebär totalt 17 stycken! En stor och härlig familj har jag! Efter den otroligt goda buffén så gick vi hem till Katarina och drack kaffe och åt Blåbärspaj. Mums!

Alltid lika trevligt på våra sammankomster! Finns massor med bilder på katlind.blogg.se och ehlinl.blogg.se!

Dagen här hemma har idag tyvärr nästan enbart bestått av städning (igen - för ja, så mycket är det) men nu börjar jag se slutet! Sen är det faktiskt så här att jag har inte "bara" plockat undan utan jag har verkligen vårstädat! Och det är så skönt när det är klart! Men i morgon tänker jag bara göra lite finjusteringar är det tänkt...


Kommentarer
Postat av: Katarina

Det är SÅÅÅ mysigt när vi kan träffas...synd bara att det inte blir så ofta..(om jag nu ska börja låta som en viss person..) =)

Det finns även bilder på http://isadorawillind.blogg.se

2010-04-06 @ 12:31:20
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0