Lite sjuker

Tycker så otrooligt synd om mig själv! Ont i huvudet och ont i halsen =(

Gör inget annat än gnäller, dessutom har jag blogg-torka... Buhu, blähä, buhu ;)

Albin är hos en kompis idag och jag åkte faktiskt ner till gymmet - men jag gick inte in! Haha jag satt kvar i bilen på parkeringen och diskuterade med mig själv om jag skulle orka eller inte... Men jag och mitt andra jag kom fram till att jag inte hade varken lust eller ork så det var bättre att åka hem igen... Oj oj oj! Inte klokt vilka beslut man kan komma fram till ;)

Måste försöka ta mig ur den här deppigheten som klamrar sig fast som en igel i mitt sinne. Det är inte kul just nu och det blir bara gnäll vad jag än säger eller skriver. Någon som har tips på hur man rycker upp sig när man känner sig nedtryckt till sko-skaften? Är ju egentligen en positiv person... Det värsta med sådana här perioder är ju att jag straffar mig själv och får ett destruktivt beteende som oftast innebär tyck-synd-om-mig-själv-mat/godis/glass... Självförtroendet är inte på topp...

Jaja, nu är det dags för en uppryckning i alla fall och jag ska lyfta på rumpan och åka för att hämta upp Albin...
På Anders lät det som att det blir grillat till middag! Grillat är godast! Fick det även igår då jag och Abbe åkte till Smedjebacken efter jobbet/dagis. Mamma är där och även Ehlin och Adina faktiskt...

Kram alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs din egen blogg. Blir så otroligt inspirerad, var tror du jag får alla mina status "idag är en bra dag". Du är guld värd :)

kramiz linda

2010-04-22 @ 20:11:19
Postat av: Matilda

Vet du vad? Det är okej att vara lite nere igen. Du kommer snart vara ditt briljanta, bubblande själv igen! :)



Kanske redan till helgen när solen kommer tillbaka och ger dig energi. Du kommer älska dina morgonpromenader i helgen - http://www.yr.no/sted/Sverige/Dalarna/Falun/langtidsvarsel.html, eller vad tror du? :)



KRAMAR

2010-04-22 @ 21:28:35
Postat av: jennie melander

Jag älskar dig moster, glöm aldrig det!

Det var jätte mysigt att träffas också, får bli snart igen <3<3

2010-04-22 @ 22:04:37
URL: http://jennimelander.blogg.se/
Postat av: Katarina

Bit ihop...bli inte en bitter*****..du är så underbar!! Jag saknar dig & älskar dig! kram!

2010-04-22 @ 22:18:23
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0