Kan det vara så...

...att jag får min vilodag idag?! Anders är sugen på att träna men jag känner att veckan har bjudit på ganska många pass...

Sitter i soffan under en filt med datorn i knät och en kopp kaffe i handen (rejält äckligt kaffe som vi hittade längst in i skafferiet när vi desperat försökte hitta det där sista paketet vi båda trodde att vi hade)... Ja ja det jag vill komma fram till är att jag har nog landat för kvällen ;)

Har fortfarande ont på baksidan av låret och det är alltid lika svårt att avgöra om det har med diskbråcket att göra eller om jag helt enkelt har gjort mig illa i muskeln. Anledningen till att jag var tvungen att opereras (för övrigt exakt ett år sedan idag!) var ju för att tre stora nerver var i kläm. En av dom var så klart ischiasnerven som går från rumpan och ända ner i foten. Och den har ännu inte helt återhämtat sig tyvärr (kanske aldrig?) och det har jag ibland känning av... Så som sagt svårt att säga om nerven är lite irriterad eller om muskeln är sur?!





Kommentarer
Postat av: IsaDora

När jag hade ryggskott så hamnade ischiasnerven i kläm samtidigt för mig också... Det är ju så obehagligt!! Det gör riktigt ont när det "strålar"...

Varken det är ischiasnerven i kläm eller en surig muskel så får vi hoppas att det släpper fort! :) Kram!

2010-04-10 @ 10:54:40
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0