Händelserik dag

Kallt som attan var det på promenaden idag. Tänkte inte på att sätta på mig vantar så fingrarna var alldeles röda när jag kom hem... Men det var en väldigt vacker morgon!


På jobbet hände en "liten" olycka med en stackars medarbetare på Frukt&Grönt. Hon klämde fingrarna så dom gick av(!) i en sk lök-hiss (en automat man hissar upp). Både polis (kommer tydligen vid arbetsplatsolyckor) och ambulans fick rycka ut... Usch stackarn! Vet fortfarande inte hur det gått men får förhoppningsvis veta i morgon...

Efter jobbet fick jag hämta Volvon som varit inlämnad på service (men dom har inte lyckats laga den!) så jag var sen med att hämta Albin. Hade bokat barnpassningen idag så det var bara att åka hem och ge sonen middag och sen åka direkt vidare till gymmet.

Core stod på schemat idag så magen har fått sig en rejäl omgång. Firade den "segern" men att äta Souvlaki. Måste säga att det är en av dom godaste äta-ute-rätterna som finns... Och lite nyttigt är det väl ändå... Kyckling, grönsaker och ris?! Eller?

Hoppas på en lugnare dag i morgon. FISH till alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hur har det gått för stackaren med fingrarna???? Shittpommesfrittes vad det låter otäckt!! Saknar dig! Kramisar!

2010-04-20 @ 16:57:31
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tänk vilket privilegium, jag får en egen liten notis i din blogg. Tack!! Känns bra att det finns de på maxi som faktiskt bryr sig! Tack! Kram

2010-09-12 @ 21:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0