Åh vilken dag...

Idag har varit en sån där dag när inget riktigt går som man vill. Ni vet en sån där dag när man drar sig i sängen aningen för länge och håret inte vill se ut som man själv vill... Usch! På torsdagar är det jag som räknar kassorna och idag var det ganska skönt att gömma sig inne i "bunkern" undan från alla som vill något...



Bella tappade sin tandställning igår så Anders fick åka in till Falun och tandregleringen med henne idag. En timme efter att dom var tillbaka så ringde hon från skolan och berättade att den hade lossnat igen! Så vi fick en ny tid senare på eftermiddagen... Typiskt!

Albin följde med en kompis hem från dagis idag - Elias (eller Helias som Albin envisas med att säga). Tänkte som vanligt passa på att åka till gymmet direkt efter jobbet innan han ska hämtas... Men det fick bli lite senare istället.

När jag och Bella kom hem från tandläkaren så stod Madde ute i regnet och var jätteledsen för Bella har tydligen hennes hemnyckel! Stackarn så hon var fryssen... Jaja det är helt enkelt en sån dag idag!

Gubbe med PMS har jag dessutom men det försöker jag bara ignorera så kanske det går över ;)

Blä blä blä! Så där ja nu har jag gnällt färdigt...

Träningen idag blev en powerwalk i 5 km på löpbandet. Helt slut efteråt och nästan svettigare än när jag sprungit men som sagt det är en sån dag... Skönt var det i alla fall!

Imorgon är en bra dag ;) Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0