Söndag, söndag, söndag

Japp! Tiden går!

Har jobbat klart för dagen och har inget mer planerat än deg i soffan. Eller just ja en fotbollmatch och en hockeymatch finns med i bilden också! Fotboll i Torsång och hockey på TV efter det!

Var på dansuppvisning i Ludvika igår. I kön fick jag syn på en ung tjej som jag tyckte jag kände igen, och det visade sig vara Isabella Norgren - min Bellas bästis från Ludvikatiden och då också min bästis dotter! Sjukt vad dom växer och blir stora! Tack vare att hon är så otroligt lik sin mamma så kände vi igen henne =) Men jag fick också bevis på hur länge sedan det är vi träffades... Men det är ju faktiskt någon som man kan ordna!

Jennie gjorde en perfekt (enligt mig) uppvisning och Emilia likaså. Dom hade gärna fått dansa lite mer tycker jag ;-)


Nu ska jag fortsätta söndagsmysa med familjen!

Idag är en bra dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0