Multitasking?

Otroligt skön söndag!

Sovmorgon till halv 10 för att sedan inta frukost med låång tidningsläsning. När Madde sedan drar iväg för att sälja just denna tidning (ja inte just det exemplaret jag läser) så är det en dusch som står på schemat. Och det är där som multitaskning kommer in.



Jag får helt plötsligt lust att städa! Så innan jag kliver in så sprejas duschen med Ajax (kanske var det Vim, kommer inte ihåg) och sedan tar jag städsvampen med mig in. Kan säga att trots att håret blev schamponerat så känner jag mig inte så speciellt ren ;-) Men duschen blev i alla fall städad! =)

Sen fortsatte det med att samtidigt som jag blåste håret så plockade jag upp en massa grejer från golvet och hyllan. (Som tex massor med tops som tjejerna envisas med att låta ligga kvar men i alla fall alltid tar ny till nästa gång...) Men nu är jag klar. Lusten att städa tog slut samtidigt (ännu en multitasking?) som jag fick på mig kläderna. Och dagen till ära så är det myskläderna på!

Hoppas alla har en lika skön och avslappnad söndag som jag har! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0